Generalforsamling i Bramming Ju-Jutsu klub – mandag d. 29. juni 2020 kl. 19.30

Kære forældre og medlemmer.

Danmark er officielt ved at genåbne til en hverdag, der vil være lidt anderledes ift. tidligere. Med genåbningen er der også blevet mulighed for at afholde vores ordinære generalforsamling, som vi skulle have afholdt i marts. Arrangementet afholdes mandag d. 29. juni kl. 19.30 og tilmeldingen foregår via facebook på denne begivenhed: https://www.facebook.com/events/252158426080208/

Vi håber at se rigtig mange af vores medlemmer og forældre denne aften, hvor vi har booket det store mødelokale i Bramming Kultur- og Fritidscenter, så der er plads imellem hver enkelt mødedeltager, ligesom vi selvfølgelig sørger for håndsprit til alle. Da vi bestiller kaffe/the og lidt sødt til ganen, så er tilmelding via denne begivenhed nødvendig – og meget gerne senest mandag d. 22/6.

Vi vil bruge lidt af aftenen på at kigge bagud ift. året der gik – men også fortælle lidt om den nye hverdag, som vi skal forholde os til fremadrettet, ligesom vi løfter sløret for den økonomiske konsekvens af corona krisen ift. klubben.

Herudover er der naturligvis valg til bestyrelsen jf. vedtægterne, hvor bestyrelsesformanden (undertegnede), 2 bestyrelsesmedlemmer (Jeanett og Linda) samt en suppleant (Maya) skal vælges i lige år. Jeanett ønsker ikke genvalg, så vi håber at der er en masse forældre, der kunne tænke sig at byde ind på opgaven, så vi også fremadrettet er nok til at sætte retning for klubben. Kandidater til de øvrige poster er naturligvis også velkomne denne aften.

Har I brug for at høre mere om opgaverne, så skriv en pb. eller ring til undertegnede.

Eventuelle forslag til behandling fremsendes på mail til undertegnede på benfeldt.bramming@gmail.com senest den 15/6-2020 jf. vedtægterne.

På bestyrelsens vegne.

Kenneth Benfeldt